Nejčastější otázky

Něco vám není jasné? Je možné, že se na totožné otázky už ptali jiní zákazníci. Přečtěte si nejčastější otázky a odpovědi a pokud se mezi nimi ta vaše nenachází, kontaktujte nás prosím na info@tenia.cz.

1. Mohu objednávku vrátit?

Ano, jakoukoli objednávku můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Více informací najdete zde.

2. Jaké využíváte přepravce?

Naše zásilky doručujeme přes PPL a Zásilkovnu. Je možné dodání jednak na adresu a jednak do výdejních míst (Parcelshopy a Z-boxy).

3. Je možná platba na dobírku?

Ano, nicméně dobírku na každou objednávku zpoplatňujeme částkou 50 Kč.

4. Kdy mi balíček přijde?

V průměru nám trvá 0-1 zásilku připravit a odeslat, poté je další den u vás. Obvykle tedy zboží dorazí do dvou pracovních dnů.

Expresní doručení

Expedujeme každý pracovní den

Platba při převzetí

Zaplatíte kurýrovi při předání

Garance spokojenosti

Produkty jsou ověřene zákazníky

Sklad v Česku

Máme vlastní sklady v Hranicích